Lions Andeløp 2018

Publisert av Ragnvald Johnsen den 17.01.21.

Også i år blir det Lions Andeløp i Nedre del av Skjenaldelva, med start kl. 10.30.

Det viktigste er at alle kjøper lodd og blir med på det spennende løpet for å finne ut hvem som stikker av med premiene.

1. premien er et gavekort på hele 20 000 kroner, 2. premien er på 5 000 kroner mens 3. til 7. premie er på 1 000 kroner hver.

Mange av butikkene i Orkanger Sentrumsforening selger lodd. De samme gjør våre medlemmer, medlemmer av Lions Club Orkla, U&IL Glimt, representanter for Solaleir og medlemmer av Orkanger Diamondes.

Ta vel imot våre loddselgere og støtt opp om vårt arbeid. Lodd i Lions Andelotteri koster kr. 100,-. Om du ikke har kontanter når du møter våre loddselgere kan du selvfølgelig Vipse.

Ønsker du å gi oss en gave kan du også Vipse beløpet til 112657.

Overskuddet av lotteriet vil bli benyttet til gode formål, spesielt i Orkdal og Agdenes.

Også i år vil vi bruke midler på å arrangere FFU-cup. Den arrangeres også den 16. juni, med start kl. 12.00. Se egen omtale.

Klart for start!